Sivut

tiistai 20. elokuuta 2013

Nothing hurts like no you

Eli juu olin kipeenä koko viikonlopun, perjantai-iltana nousi kuume ja sunnuntaina päivällä se oli yhtäkkiä 39.5 :o Mulla ei ikinä oo kuume noussu niin korkeelle. Mutta olin maanantain pois koulusta vielä, koska "yksi terve päivä ennen kuin voi mennä mihinkään"! Olin eilen sitte Onnin kans vähä pihalla ku ei ollu enää yhtää huono olo ja aurinkoki paistoi (siks silmät noin:D). Haastetta ei muuten tuu koska en saa kasaan sitä 11:sta haastettavaa :D
Ja toi viimenen kuva on aika epäselvä, mutta laitoin sen ny silti :D













videota saatte odotella vielä jonku aikaa, i have some problems with it :D

1 kommentti:

  1. Oi apua mikä ihana Onneliini pupuliini<3 voi miten ihanat kuvat! apuaaa :) hihii <3!
    Hitsi, kipeenä on kamala olla :(. Mä joudun kärsimään siitä usein...

    VastaaPoista

Kommentoikaa !